duminică, 15 iulie 2012

Imi este dor.



Imi este dor de chipul tau din flori,
Si din alintul noptilor de vara,
Pe care il iubeam in sarbatori,
Si il sfinteam, cu flori de primavara.

Imi este dor de gura ta ce-a dulce,
Pe care cu saruturi o udam,
Parfumul tau de zana imi aduce,
Frumoasa floare, ce-a crescut in ram.

Imi este dor sa te iubesc frumoasa,
Sa te aduc in raiul de iubire,
Caci inima din mine nu ma lasa,
Cand suna goarna, si imi esti solie.

Imi este dor de calea de matase,
Pe care am brodat-o pentru tine,
Cu perlele din clipele frumoase,
Ca dragostea din tine sa revie.

Imi este dor de primul rasarit,
Cu razele din roua sclipitoare,
De patul unde tainic ne-am iubit,
Si-am lacrimat pe chipul tau de floare.

Imi este dor sa te sarut pe tine,
Printesa mea cu par balai din stele,
Imi este dor sa fii in vis cu mine,
Sa ne iubim in noapte printre ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu